Isnin, 1 Mac 2010

KENAPA ekk???????

knape anak2 ayam gua ni......................
yang menetas byk................
macam2 colour........
sronok tengok karenah anak2 ayam tu.......
tapi......................
heran.............
pelik...............
- lepas seminggu anak-anak ayam gua nih semakin ringan
- semakin ringan..............
- ringan.............
- ringan................
- last2 terdampar kaku..................................
knapa ek????????????
muskil gua..................
kawan2 blogger yang ada pengalaman.....................
ada petua.................
bagi2 ler ulasan......cadangan...................
- salah ker cara gua bela lepas ayam2 tu menetas?
- yang gua buat.....
- lepas menetas gua letak dalam kotak berlampu siang dan malam..........
makan dan minum x penah miss.....................
- knapa ek????????????
- y? y?y?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan