Selasa, 5 Februari 2013

Kereta Belasahan...

Begini ceritanyaa....
alkisahnya..
hamba ada 3 buah kereta buruk yang banyak berjase
sebuah MEM besar bawak lerr....tu x jual heheheh
dua lagi nk jual....
yang sebenonya pun hamba ni bukan bebeno suke naek keta....
hamba lebih selesa naek motor kris hamba punn......
selagi hamba boleh naek motor hamba naek motor nya punn....born to ride katakan heheheh
bila keadaan mcm ni........mula le kreta2 hambe ni terletakkk je kat parking...
nak jual syg...
simpan pening kepala tengok terletak kat garaj umah....
so bila pikioq2.......
dengan rase berat hati dan berbelah bagi....
hamba amik keputusan nak jual dua daripadanyaa...
ramai2 bini pun sakit kepala gak hehehh
sebiji suzuki swift........
tahun 92....rare ni.limited lagi
heheheh
jadi sesapa yang berminat boleh le meminang janda hamba ni....
berikut gambar2 suzuki hamba ni...


Kereta kedua yang hamba nak jual kereta keluaran datsun tahun 82an... Mula2 beli dlu kononnya mcm nak bergaye dengan kreta ala2 driff heheheh......
tapi akhirnya.......
menyemak kat umah...
MEM besar pun merungut je sbb nak kuar masuk umah kene mengereng mcm ketam....
terpaksa le salah satu mengalah..parking umah OPAH..
berikut gambar2 datsun hamba
jadi sempena raye cina taun ular nih....hamba mengoffer rakan2 ternak yang berminat nak jadikan janda2 hamba ni sebagai keldai belasahan....bawak2 dedak ke...bawak2 ayam kee
atau berjiwe nak kumpul mcm hamba ni
heheh
jemput le meminang...
hamba boleh dihubungi di talian 013379061
adiossssss

2 ulasan:

  1. moga2 bole lego 5 tan setiap bulan. aminnnn.... skrg pun da pkai triton. gua caya lu cigu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam