Rabu, 17 Februari 2010

labu...labi........arri dah uujannnnnnnn

Alhamdulillah..............
catatan arini gua nak tulis sal ujan nih.
ptg semlm kg gua ujan lebat tuuuuuuu..........
sedang elok jer 1 rban siap terus jer ujan.
pehhhhh lebat.
cantek gak ler dah lame sgt tak ujan.
kering sgt tanah kat reban Opah tu.
debu berterbangan............
yang nak dicatatkan arini ialah kesah ayam2 gua ni.........
bnyk yg monyok dah ada masalah pernafasan.
bila mlm gua check reban ada bunyik ayam sempot........
siannnnnnnn ler.
seperti yang gua penah cakap......
gua ni masih dalam proses pembelajaran nih.........
jadi bila ayam macam ni gua menggelabah nak buat mcmana........
apa la agaknya ubat2 yang sesuai tg patut diberikan??????????
kalau ada sesapa yang ada pengalaman mcm ni.................. tlg2 ler bagi komen ckit..
budi mu ku kenang
trime kasih......
ariossssssssss
chow

Tiada ulasan:

Catat Ulasan