Rabu, 3 Februari 2010












































ni telo2 dari reban petelo gua............ sari blh ler dapat ckit2. heheheh.......... baru blajo2































ni incubator made in citypull............byak dah hasilnyer. gua mody kotak tu buat pintu sblh depan. Nak bagi senang mak gua golek2 telo tu. kalau dari atas ssh ckit sbb mak gua ni dah tua, sian nak bagi susah2 kat dia. pas tu gua mody ngan cat body lak. saje cat sbb takot jiran2 terkejut tetiba lampu nyala kat blakang umah mak gua............








ni polak incubator made in Ayam Kampung Opah. Dah byak gak jase2nyer..........

wayering ada kawan gua yg terror buat...... time kasih....


























ni polak anak2 ayam yang terlepas dari pembelian kengkawan yang baru nak bela ayam kampung...................

sesapa yang berminat dengan pejantan ke........... pe anak ke hehehe blh le melawat reban gua.
seelok2nya........... dtg sblm raye cine.
kalau dh sampai diorang................. slamat ler ayam2 gua tu








































Tiada ulasan:

Catat Ulasan