Rabu, 3 Februari 2010

Sayuuuuuuuuu........


Arini.............
gua dalam sedih dan gembira................

DUA kejadian berlaku...........
1. Yang sedih dlm gumbira rakan sejawat gua pindah atas kenaikan pangkat.
Gumbira sebab dia naik pangkat................sedih sebab lelaki HEBAT yang bnyk berperanan di tempat gua bertugas berpindah....

Untuk beliau ..................

Selamat Bertugas Di tempat Baru DENGAN CABARAN YANG BARU....




2. Kesedihan kedua ..........yg ni betol2 sedih
punya..sekor pejantan ayam gua yang CHAMPION mati sbb bergaduh dengan ayam pejantan lain.. Pejantan yang tewas ni bukan setakat hensem tapi jugak memaparkan sifat2 pejantan mithali. mak gua pn mengakui keunggulan pejantan ni. Memanglah... dio ni mithali.. kalau time makan... dio panggil betina2 lain dlu bagi makan. dah datang semua..dah makan dioekor baru pejantan ni makan........... mano nak dapat pejantan yang hensem dan mithali mcm nih!
TEWAS DLM PERJUANGAN



dah tewas...sblm terkorban... gua sombelih dlu.
jadik lauk mak gua.....
GOLAI pun sodapp











Tiada ulasan:

Catat Ulasan